مانند تمامی محصولات دیگر زیبایی فیلر بینی نیز انواعی دارد. فیلرها بسته به ماندگاری و کلاژن‌سازی که انجام می‌دهند و همچنین با توجه به کشور سازنده‌شان طبقه بندی و قیمت‌گذاری می‌شوند. فیلرهای معمول که در دیگر مجموعه‌های زیبایی برای کار بینی انجام می‌شوند صرفا فیلر بینی هستند اما روشی که دکتر سعید شیبانی برای فرم‌دهی بینی استفاده می‌کند نوعی ترکیب با فیلر بوده که توسط خود ایشان ثبت و اختراع شده است. این لیفترها بایو فیلر هستند و با تمام بدن‌ها سازگارند. در مقاله‌ای که پیش روی شما قرار دارد می‌خواهیم درباره فیلرهایی که در این لیفترها در مجموعه شین استفاده می‌شوند صحبت کنیم و مزایا و معایب هرکدام را برای شما شرح دهیم.

عامل اصلی تفاوت برند فیلر بینی چیست؟

فیلرهایی که به ایران وارد می‌شوند با توجه به کیفیت و حجم‌دهی‌شان توسط وزارت بهداشت طبقه بندی می‌شوند و فاکتورهایی که این فیلرها ارائه می‌کنند موجب اختلاف قیمت‌ آن‌ها می‌شود. اما چه چیزی باعث می‌شود که فیلرها با هم متفاوت باشند؟ در جواب این سوال باید بگوییم که ماندگاری فیلرهای کشورهایی مانند فرانسه و کره بیشتر از کشورهای چینی است. کشورهای معتبری مانند کره و فرانسه به سلامت پوست اهمیت زیادی می‌دهند و برایشان مهم است که زیباجو دچار مشکلاتی مانند حساسیت نشود. ژل‌های بی‌کیفیتی که در بازار وجود دارند علاوه بر حساسیتی که ممکن است به زیباجو تحمیل کنند می‌توانند در نگاه اول خوب به نظر برسند اما پس از چندی موجب عفونت‌های خطرناک شوند. فیلرهایی که بایولوژیک یا به اصطلاح با بدن سازگار نیستند توسط سیستم ایمنی افراد پس زده می‌شوند و ورم‌های زیاد و کبودی خواهند شد. به علاوه مبحث کلاژن‌سازی نیز برای تزریق به برخی نواحی صورت مطرح است. زیباجویانی که برای تیرگی و گودی زیر چشم اقدام به تزریق می‌کنند باید از فیلری استفاده کنند که علاوه بر پرکنندگی بتواند پوست را آبرسانی و روشن کند. اینکه یک برند فقط حجم‌دهی داشته باشد اصلا مورد تایید جامعه پزشکی نیست و نتایج ماندگاری ندارد.

فیلر بینی پرفکتا

فیلر بینی پرفکتا

پرفکتا تولید کشور فرانسه است. این فیلر سال‌هاست که امتحان خودش را پس داده و سالانه نسخه‌های جدید و به روزی از خود در بازار عرضه می‌کند. کمپانی پرفکتا به سلامت زیباجو اهمیت به خصوصی می‌دهد و برای این کار پژوهشگران خبره‌ای جمع‌آوری کرده است. پرفکتا با نتایج و انتقادهایی که از پزشکان دریافت می‌کند سعی دارد در هر نسخه ایرادات قبلی را برطرف کند و اکتشافات جدیدی که پژوهشگرانش در زمینه زیبایی به آن‌ها دست یافته‌اند را روی نسخه‌های جدید پیاده کند. در ترکیب لیفتر بایولوژیک که دکتر سعید شیبانی برای فرم‌دهی به بینی از آن استفاده می‌کند مراجعه‌کننده می‌تواند به درخواست خودش از ترکیب فیلر بینی پرفکتا استفاده کند. پرفکتا از لحاظ قیمتی اندکی گران‌تر از دیگر فیلرهای مجموعه شین است اما به جر‌ئت می‌توان گفت که تزریق آن یک تیر را با دو نشان می‌زند. کلاژن‌سازی عمیق و آبرسانی به‌خصوص پرفکتا در هیچ برند دیگری قابل مشاهده نیست و به همان اندازه که حجم‌دهی فوق‌العاده‌ای دارد می‌تواند به جوانسازی پوست نیز کمک کند.

فیلر بینی پرفکتا

فیلر رووفیل

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کره‌ای‌ها عاشق جراحی پلاستیک و عمل‌های زیبایی هستند. به گونه‌ای که مشهورترین افراد دنیا برای انجام کارهای زیبایی خود به کره سفر می‌کنند. پزشکان و پژوهشگرانی که در زمینه زیبایی در کشور کره فعالیت می‌کنند برای اینکه بتوانند پاسخگوی این حجم وسیع از زیباجویان باشند همواره به دنبال تولید موادی هستند که هم برای کره‌ای‌ها ارزان تمام شود و هم درصد رضایت بالایی با خود به همراه داشته باشد. رووفیل بهترین فیلر تولیدشده در کشور کره می‌باشد. عوارض جانبی ناچیزی از خود پس می‌دهد و حجم‌دهی خوبی دارد. برای تزریق لب و گونه و زاویه فک می‌تواند نتیجه دلخواهی را به زیباجو بدهد. همچنین استفاده آن به عنوان ترکیبی در لیفترهای بایولوژیک نتایج فوق‌العاده‌ای دارد چرا که به راحتی با دیگر ترکیبات این لیفتر حل می‌شود و استفاده از آن به دلیل سبکی برای پزشک آسان است.

فیلر بینی روفیل

کدام برند برای چه نواحی بهتر است؟

بسته به ناحیه‌ای که زیباجو قصد تزریق یا ترمیم آن را دارد باید فیلر مناسبی را انتخاب کرد. برخی نواحی فیلرهای سبک و برخی فیلرهای فرم‌دهنده قوی لازم دارند. به طور مثال فیلر بینی باید علاوه بر سبکی قابلیت فرم‌دهی داشته باشد و بتواند نواقص ظاهری بینی را تا حد زیادی برطرف کند. نواحی حساس مانند زیر چشم بیشتر باید روشن‌کنندگی داشته باشند و آبرسانی قوی برای زیرچشم انجام دهند. برای خط خنده و خط اخم نیز پیشنهاد می‌کنیم از فیلرهای کلاژن‌ساز استفاده کنید که هم پرکنندگی داشته باشند هم بتوانند تا حدودی و در طولانی‌مدت ایجاد خطوط جدید را کاهش دهند. نواحی مانند لب و گونه و چانه و زاویه فک بیشتر از کلا‌ژن‌سازی نیاز به حجم زیاد و سفتی فیلر دارند. این نواحی چون هنگام صحبت‌کردن تحرک زیادی دارند احتمال جذب‌شدن فیلرشان زیاد است پس مهم است که فیلری استفاده شود که ماندگاری طولانی مدت و مقاومت بالا در مقابل تحرک داشته باشد. بهترین گزینه این است که قبل از انتخاب برند فیلر با پزشک خود مشورتی دقیق داشته باشید و از بیماری‌های پوستی و ایمنی بدنتان برای او صحبت کنید. پزشک با دانستن جزئیات دقیق پوست شما می‌تواند بهترین فیلر را برایتان انتخاب کند که در حین نتیجه‌دلخواه برایتان فواید مزیدی نیز داشته باشد.

استفاده از لیفتر بایولوژیک برای فیلر بینی

بایوفیلر یا لیفتر بایولوژیک اختراعی است که دکتر سعید شیبانی برای اولین بار پس از سال‌ها مطالعه در زمینه پزشکی زیبایی و شرکت‌ در دوره‌های بین‌المللی به آن دست یافته است. همانطور که از نامش پیداست این لیفتر با بدن‌ سازگار است و کمترین عوارض را از خود نشان می‌دهد. فیلر بینی در مجموعه شین تنها با تزریق فیلر ساده انجام نمی‌شود و فرم‌دهی بینی با ترکیبی از فیلر و مواد اختراع‌شده دکتر صورت می‌گیرد. این لیفتر علاوه بر سربالاکردن نوک بینی می‌تواند پره‌ها را جمع‌تر کند تیغه را فرم‌ دهد و چربی‌های زیر پوست بینی را آب کند. برای انجام آواتار بینی زیباجو می‌تواند یکی از فیلرهای پرفکتا یا رووفیل را برای ساخت بایوفیلر یا لیفتر بایولوژیک انتخاب کند. انتخاب هریک از این دو فیلر نتیجه ظاهری یکسانی داده اما در مواردی مانند کلاژن‌سازی عملکرد متفاوتی از خود نشان می‌دهد. برخی نیز که از حساسیت‌های پوستی یا بیماری‌های خاص رنج می‌برند ممکن است به تشخیص پزشک ملزم به انتخاب یک برند خاص شوند.

چکیده

در متنی که برای شما آورده شده است توضیحی جامع درباره فیلر بینی به شما دادیم. گفتیم که تفاوت برندهای موجود در بازار با هم چیست و چرا برخی فیلرها با قیمت‌های متفاوت به فروش می‌رسند. در ادامه دو نمونه از بهترین فیلرهای جهان به نام پرفکتا فرانسه و رووفیل کره را توضیح دادیم و مزایای هرکدام را کامل برایتان باز کردیم. لیفتر بایولوژیک و بایوفیلر را شرح دادیم و گفتیم که کدام نواحی بهتر است از کدام برند استفاده کنند. در نهایت نیز گفتیم که ترکیب بایوفیلر در مجموعه شین چگونه ساخته می‌شود و اهمیتی که مشاوره پزشک در انتخاب بهترین فیلر دارد را شرح دادیم.

کلمه کلیدی: فیلر بینی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها