دکتر مجتبی احمدی نژاد، فارغ‌التحصیل پزشکی با تخصص در جراحی عمومی و جراحی توراکس (قفسه سینه) است. او دارای گواهی بورد تخصصی و فوق‌تخصصی از دانشگاه اصفهان می‌باشد

دکتر مجتبی احمدی نژاد

از دستاوردهای قابل توجه دکتر احمدی نژاد می‌توان به کسب رتبه دوم در آزمون ملی فوق‌تخصصی و انجام بیش از ۵۰,۰۰۰ (پنجاه هزار) عمل جراحی تخصصی و فوق‌تخصصی اشاره کرد. علاوه بر این، او از سوی مقامات استانی و ملی به خاطر خدمات آموزشی و درمانی‌اش تحسین و تقدیر دریافت کرده است

سابقه‌ی بلند ایشان در پژوهش و تولید علم نیز بسیار چشم‌گیر است و تاکنون بیش از ۸۵ مقاله، اغلب به زبان انگلیسی، در زمینه‌های جراحی عمومی و جراحی‌های فوق‌تخصصی منتشر کرده‌اند. همچنین، ایشان لوح تقدیر از مقامات دانشگاه و دانشکده و مراکز آموزشی به خاطر تلاش‌های خود در طی دو دهه‌ی گذشته برای ارتقاء دانش پزشکی دریافت کرده‌اند.

دکتر احمدی نژاد به عنوان سخنران در مجامع علمی داخلی و خارجی نیز نقش‌آفرینی کرده‌اند. ایشان تکنیک‌ها و روش‌های جدید علمی جراحی را به پزشکان و جراحان داخلی و خارجی ارائه داده و در این زمینه به عنوان نوآور و پیشرو شناخته می‌شوند.

همچنین، دکتر احمدی نژاد عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بوده و در این سال‌ها در زمینه آموزش و پرورش جراحان ماهر و متخصص تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند، که به عنوان یک وزنه‌ی سنگین در جامعه پزشکی و جراحان ایران و جهان شناخته می‌شوند.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها